diumenge, 12 de setembre del 2010

Costuritis Aguda a LA TRAPOTECA 19/9/10, d'11 a 20h!


Després de la primera fira a St Pere + Baix i del descans creatiu estiuenc, comença un nou curs, i abans de començar classes, neix "LA TRAPOTECA", una petita fira amb la voluntat de repetir-se, així que esteu tots convidats a passar per El Colmado, al c/ de la Cera 35, el proper Diumenge 19 de setembre de 2010, d'11 a 20h. Allà estarem un petit grup de gent que fem trapitos esperant-vos (tot i que jo per la tarda no hi podré ser, la col·lecció Costurítica sí!

1 comentari:

  1. Eiii!!! Vaig anar a veure la Trapoteca, però vaig anar per la tarda tot i ke ja havies avisat de ke no hi series... volia veure els teus treballs d'aprop i al matí em va ser impossible:)
    Em van agradar molt els dissenys dels moneders i els cinturons, i els "broches" de feltre son la mar de cucos. Espero que segueixis treballant en això, estik inpacient per veure més treballs.

    Una abraçada ben forta!! Endavant!!

    Andrea (la de barrufet, vamos, ke no se a kuantes coneixes:P)

    ResponElimina